Tarcza antykryzysowa - jakie rozwiązania dla firm z branży turystycznej?

Przedłużenie do 180 dni od rozwiązania umowy terminu zwrotu wpłat w przypadku niemożności zorganizowania np. wyjazdu czy wystawy z powodu epidemii - przewidują rozwiązania dla firm z branży turystycznej w pakiecie antykryzysowym, który w sobotę uchwalił Sejm.

Przyjęte rozwiązania przewidują przedłużenie terminu na zwrot wpłat klienta w przypadku niemożności zorganizowania wydarzenia z powodu epidemii do 180 dni od rozwiązania umowy. Dotyczy to organizacji wystaw i kongresów lub działalności kulturalnej, rozrywkowej, rekreacyjnej, sportowej, organizującej wystawy tematyczne lub imprezy plenerowe.

Tarcza antykryzysowa zakłada też możliwość skorzystania przez klientów z voucherów na realizację wydarzenia turystycznego w ciągu roku od dnia, w którym miała się odbyć impreza odwołana w związku z przeciwdziałaniem COVID-19.

Źródło

Skomentuj artykuł: