Dziś rusza projekt #LOTTOBargielChallenge
fot. totalizator.pl / totalizator.pl / CC creative commons

Dziś na profilu marki LOTTO. Radość wygrywania na Facebooku rusza projekt #LOTTOBargielChallenge. Wspólne przedsięwzięcie marki LOTTO i jej ambasadora, skialpinisty Andrzeja Bargiela, zachęca młodych ludzi do realizacji ambitnych wyzwań i rozwoju. 

W kolejnych tygodniach, od 1 lipca do 11 sierpnia, sportowiec przez media społecznościowe LOTTO będzie inspirował do podjęcia wyzwań, a marka LOTTO będzie spełniała marzenia i rozdawała nagrody. Fundacja LOTTO w ramach akcji przekaże wybranym ośrodkom sportowym środki finansowe na zakup wyposażenia. 

Każdego tygodnia do wykonania będzie inne zadanie nawiązujące do wartości ważnych dla sportowca i dla marki LOTTO. Pierwsze z zadań związane jest z wytrzymałością. W kolejnych tygodniach uczestnicy będą mogli podjąć sportowe wyzwania Andrzeja Bargiela i wykazać się: siłą, szybkością, wiedzą, odpowiedzialnością i aktywnością oraz odpowiedzieć na pytania konkursowe. Do wygrania dziesiątki odLOTTOwych nagród dla najlepszych. W ramach akcji Fundacja LOTTO przekaże wybranym ośrodkom sportowym środki finansowe na zakup bardzo atrakcyjnego wyposażenia. 

Przykład uznanego skialpinisty pokazuje siłę marzeń i drogę do ich realizacji. Marka LOTTO i Andrzej Bargiel współpracują od wielu lat. Łączą ich wspólne wartości. W obecnych czasach, by zrealizować tak ambitne marzenia jak Andrzej, potrzebne są – wielki sportowy talent, ogromny wysiłek i środki na realizację śmiałych celów.  

O ANDRZEJU BARGIELU
Skialpinista Andrzej Bargiel, jak każdy sportowiec stawia sobie wysokie cele. W jego przypadku – dosłownie wysokie. Ma na swoim koncie zjazd z kilku ośmiotysięczników. Jest też trzykrotnym Mistrzem Polski w narciarstwie wysokogórskim. W 2013 r. jako pierwszy Polak w historii samotnie zdobył na nartach skiturowych wierzchołek centralny ośmiotysięcznika Sziszapangma i zjechał z niego. W kolejnych latach zdobył i zjechał z kolejnych najwyższych szczytów świata: Manaslu i Broad Peak. Światowy rozgłos przyniósł mu zjazd  z ośmiotysięcznika K2 w 2017 roku. Dokonał tego jako pierwszy człowiek na ziemi. Podąża za własnymi marzeniami i śmiało realizuje cele. Wkrótce przed nim kolejne ambitne plany i brawurowe wyzwania – gdyż jak sam mówi tylko takie motywują go do działań. 

Największą radość dają mu narty. Po to wspina się na najwyższe góry świata, by z nich zjechać. Andrzej Bargiel - pierwszy człowiek na świecie, który zjechał na nartach z wierzchołków K2 i Broad Peak. Od wielu lat w spełnianiu ambitnych marzeń towarzyszy mu marka LOTTO. 

O LOTTO 
LOTTO TO RADOŚĆ WYGRYWANIA. Marka LOTTO łączy w sobie wszystkie pozytywne emocje i wartości, które na co dzień towarzyszą graczom - radość, dobrą zabawę, optymizm, wiarę w szczęście i wygraną. Dzięki LOTTO miliony wygrywają miliony. 
LOTTO TO LIDER NA RYNKU BEZPIECZNEJ ROZRYWKI. Przeznacza największe środki na wygrane w grach dostępnych w Polsce. Oferuje najwyższe wygrane na rynku. Co roku dzięki LOTTO przybywa kilkudziesięciu milionerów, a wygrane mogą osiągać wysokość rzędu nawet kilkuset milionów złotych.

LOTTO TO GRY LICZBOWE I LOTERIE PIENIĘŻNE. Do rodziny LOTTO należą: Lotto, Mini Lotto, Eurojackpot, Szybkie 600, Ekstra Pensja, Multi Multi, Kaskada, Keno, Super Szansa i Zdrapki. 

Produkty LOTTO dostępne są w ponad 18 000 oznakowanych punktów sprzedaży. W gry LOTTO można zagrać legalnie on-line, przez aplikację mobilną oraz na stronie internetowej lotto.pl. 

LOTTO TO PARTNER POLSKIEGO SPORTU I KULTURY. Każda złotówka przeznaczona na gry liczbowe LOTTO, to aż 19 groszy dla sportu i kultury. Marka jest zaangażowana społecznie jako wieloletni sponsor Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej i setek wydarzeń lokalnych. Jej właścicielem jest Totalizator Sportowy, spółka Skarbu Państwa.