Godło „Teraz Polska” po raz 32.

Od pierwszej edycji Konkursu „Teraz Polska”, która odbyła się w 1993 r., oceniono ponad 6 tys. zgłoszeń reprezentujących wszystkie branże polskiej gospodarki. Nagrodzono ponad 800 laureatów. Najwięcej nagród zdobyli przedstawiciele sektora budowlanego, spożywczego i chemii przemysłowej - poinformował Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, organizator konkursu.

W tym roku biało-czerwone Godło „Teraz Polska” po raz 32. trafi do firm tworzących polskie produkty i usługi najwyższej jakości. Będzie „doradzać” milionom klientów w dokonaniu właściwego wyboru podczas zakupów, bo wyróżnia produkt w sposób wyjątkowo skuteczny.
O Godło „Teraz Polska” mogą ubiegać się zarówno małe, lokalnie działające firmy, jak i największe polskie marki. Nagroda jest bowiem przyznawana za jakość produktu lub usługi, a nie wielkość przedsiębiorstwa.

Wśród laureatów można znaleźć firmy, które kilkakrotnie startowały i wygrywały w Konkursie. Pięciokrotnym laureatem jest Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Kole. Inni rekordziści, jak Mokate, Gerlach, Spółdzielnia Lazur czy Prote - Technologie dla Środowiska, zdobyli Godło czterokrotnie, dla czterech różnych produktów. To najlepszy dowód, że znak ten pełni rolę efektywnego narzędzia marketingowego i przynosi laureatom realne korzyści.

W opinii Przybyła godło „Teraz Polska” to wyjątkowe narzędzie marketingowe. Należy do najlepiej rozpoznawalnych znaków promocyjnych w Polsce. Według badań zrealizowanych w październiku 2021 r. przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku ponad 78 proc. respondentów prawidłowo rozpoznaje znak „Teraz Polska”.

Ich odpowiedzi potwierdzają wysoką rozpoznawalność Godła i jego skuteczność jako narzędzia promocyjnego wspierającego sprzedaż i markę posługującej się nim firmy. Aż 87,8 proc. badanych uważa, że Godło „Teraz Polska” jest dobrym sposobem oznaczania polskich produktów i usług wysokiej jakości, zaś 77 proc. zadeklarowało, że ów znak umieszczony na opakowaniu produktu zachęca ich do zakupu.

Co tak naprawdę Godło „Teraz Polska” daje firmom? Mniejszym pomaga w promocji. A co daje największym rynkowym liderom, których nie brak wśród laureatów? Duże firmy startują po Godło, gdyż dzięki niemu w prosty i czytelny sposób komunikują swoim odbiorcom, że polska jakość jest ich priorytetem.

Przybył zachęca do zgłaszania firm w 32. edycji konkursu „Teraz Polska”! Więcej informacji pod linkiem: www.terazpolskafirma.pl

Źródło
Tagi

Skomentuj artykuł: