Promocja polskich startupów na Tajwanie

W grudniu otwarto w Tajpei, stolicy, Tajwanu, Polski Pawilon Narodowy, w którym polskie firmy promują swoje innowacyjne produkty i usługi tajwańskim partnerom biznesowym.

Jak poinformowała Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) już po raz kolejny polskie startupy prezentują swoje rozwiązania na Tajwanie w ramach projektu InnoΛEX.

Ekosystem startupów w Polsce znacznie rozwinął się w ciągu ostatnich pięciu lat i jest obecnie uznawany za jeden z najbardziej przyjaznych w Europie. Jego dynamiczny rozwój pozwolił wielu innowacyjnym polskim startupom stać się graczami na światowych rynkach.

Pandemia niewątpliwie zmieniła nasz sposób życia. Przyspieszyła również cyfrową rewolucję, w celu dostosowania się do „nowej normalności”. Polskim startupom udało się stworzyć rozwiązania cyfrowe i automatyzację, które pozwalają przezwyciężyć ograniczenia spowodowane pandemią oraz osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.

W 2020 r. Tajwańska Rada Rozwoju Handlu Zagranicznego (TAITRA) oraz Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Tajpej, po raz kolejny zaprosiło polskie startupy do udziału w InnoΛEX.

To unikatowy projekt online - platforma łącząca innowacyjne startupy z partnerami z Tajwanu, na której od września na prezentują się kolejno pawilony narodowe Francji, Korei i Holandii. W grudniu oficjalnie otwarty został Polski Pawilon Narodowy, w ramach którego swoje rozwiązania promuje pięć polskich startupów. Otrzymały one szansę na promocję firmy na rynku tajwańskim (omnichannel), oraz nawiązanie bezpośrednich kontaktów biznesowych, match-making z przedstawicielami tajwańskich firm i korporacji oraz udziału w webinarium promującym polskie rozwiązania technologiczne.

Polski Pawilon Online na InnoΛEX jest obecnie szeroko promowany w mediach społecznościowych na Tajwanie. W styczniu 2021 r. uczestnicy projektu wezmą udział w dedykowanej sesji spotkań b2b z potencjalnymi partnerami.

Projekt InnoΛEX potrwa do marca 2021.

Skomentuj artykuł: