Konserwatyści mają dosyć lewicowych kampanii firm. Z sukcesem wypromowali własne piwo

Ultraprawicowe piwo „woke free” trafiło na półki w tysiącach sklepów, restauracji w południowych stanach USA. Straszono ich, kpiono z nich, ostrzegano że stracą na tym biznesie. Tymczasem firma promująca tradycyjne wartości odniosła spory sukces.

Conservative Dad's Ultra Right Beer, marka uruchomiona w opozycji do „przebudzonej” marki Bud Light, którą reklamował w mediach transseksualny influencer, twierdzi, że uzyskała znaczącą pozycję na rynku i obecnie podpisuje nowe umowy dystrybucyjne w wielu stanach. Najprawdopodobniej w najbliższym czasie pojawi się u tysięcy sprzedawców a także w wielu amerykańskich barach i restauracji.

Sukces konserwatywnego piwa

Historia sukcesu tego piwa rozpoczęła się w kwietniu, kiedy to jako marka internetowa dla miłośników piwa była w 100 procentach za darmo. Obecnie produkowane przez osoby o konserwatywnych poglądach piwo jest już sprzedawane w sklepach i restauracjach w całej Georgii i Arkansas po zaledwie kilku miesiącach działalności.

„Najpierw szydzili z nas. Powiedzieli, że nigdy nie sprzedamy żadnego piwa, powiedzieli, że nigdy nie dostaniemy piwa, powiedzieli, że nigdy nie dostaniemy dystrybutorów, a potem powiedzieli, że nigdy nie dostaniemy miejsca na półkach w sklepach. Z dumą mogę powiedzieć, że osiągnęliśmy wszystkie te rzeczy w ciągu kilku miesięcy”

powiedział dyrektor generalny Seth Weathers w komunikacie prasowym udostępnionym stacji Fox Business.

Konserwatywne piwo stało się natychmiastowym hitem wśród piwoszy, przekraczając 1 milion dolarów sprzedaży, zdobywając ponad 10 000 klientów i sprzedając 20 000 sześciopaków w ciągu pierwszych dwóch tygodni od premiery w kwietniu.

Ponieważ piwo trafia na półki w różnych zakątkach USA, Weathers ujawnił, że będzie więcej stanów, które również zaczną sprzedawać markę w nadchodzących tygodniach.

Porażka lewackiej promocji

„Jeśli popierasz konserwatywne wartości, idź do lokalnych sklepów w Georgii i Arkansas i kup sobie 6-pak! Wyślijmy wiadomość do „przebudzonych” korporacji, stając się marką na zawsze, która pomaga przywrócić wartości naszego kraju”

powiedział Weathers.

Podczas gdy Conservative Dad's Ultra Right Beer odnotowało wzrost sprzedaży, firma macierzysta marki Bud Light, Anheuser Busch, która w swoich reklamach postawiła na influensera transseksualistę odnotowała zniknięcie wartości rynkowej 27 miliardów USD zaledwie dwa miesiące po rozpoczęciu bojkotu przez wyznających tradycyjne wartości klientów.

Źródło

Skomentuj artykuł: