3 ekspertki, 3 obszary i 3 kobiety, które uzyskają wsparcie potrzebne na początkowym etapie ruszania z własną działalnością gospodarczą. To główne założenia akcji “Przedsiębiorcze Przedsiębiorczym”, która ruszyła we wrześniu.
Celem akcji jest wsparcie kobiet, które rozpoczynają własną działalność gospodarczą lub które planują ją rozpocząć w najbliższym czasie. Jak pokazał najnowszy raport Eurofound, restrykcje wprowadzone z powodu pandemii z wielu powodów najmocniej uderzyły właśnie w kobiety. Dane Eurostatu pokazują, że w UE już na samym początku tj. między lutym a marcem wskaźnik bezrobocia wśród kobiet wzrósł z 6,7 do 7% (w przypadku mężczyzn był to wzrost z 6,2 do 6,3%). Badanie przeprowadzone przez Fundację Sukces Pisany Szminką wykazało także, że co piąta ankietowana boi się, że straci pracę, prawie 12% już ją straciło, a 10% nie wie, czy nie nastąpi to w najbliższej przyszłości.
Przyglądając się komentarzom na forach, jak i wpisom w social mediach zauważyć można mocny głos kobiet, które zostały poniekąd zmuszone do poszukiwania nowej ścieżki zawodowej - mówi Anna Goławska, pomysłodawczyni akcji.
“Przedsiębiorcze przedsiębiorczym” to inicjatywa, która ma pomóc kobietom przełamać lęk, pomóc znaleźć im odpowiedzi na nurtujące je pytania, a przede wszystkim uzbroić w narzędzia, które będą pomocne zwłaszcza na starcie, kiedy dopiero zdobywają doświadczenie i wchodzą na rynek - dodaje Anna Goławska.
Osoby, które dostaną się do akcji, otrzymają wsparcie 3 ekspertek z zakresu: promocja i PR, tworzenie biznesplanu (mentoring biznesowy) oraz identyfikacja wizualna (projekt logo). Aby uzyskać wsparcie, należy odpowiedzieć na kilka pytań. Zgłoszenia można wysyłać do 18.09.
O ekspertkach
Aleksandra Pac
Specjalista ds. grafiki z ponad 6-letnim doświadczeniem. Od 2018 prowadzi własną działalność projektując grafiki zarówno na potrzeby druku jak i internetu. Świadczy również usługi związane z projektowaniem doświadczeń użytkownika (UX design), pomagając przy powstawaniu produktów cyfrowych. Miała okazję współpracować z takimi firmami jak: Capgemini, Medicover, czy Artefakt. W swojej pracy zwraca szczególną uwagę na analizę potrzeb finalnego odbiorcy projektu. Zaprojektuje dla Twojego biznesu profesjonalny logotyp.
Wioletta Wysokińska
Uzdrawia firmy i ich właścicieli, aby mogli zarabiać więcej czerpiąc radość z prowadzenia własnego biznesu, z zawodu audytor, doradca w rozwoju biznesu, z 20-letnim stażem pracy w audycie finansowym, od 10 lat przedsiębiorca, udziałowiec i prezes zarządu spółki doradczej i biura rachunkowego Economic Consultant. Pomaga zakładać i rozwijać firmy. Uczy od podstaw jak stworzyć zyskowny biznes.
Anna Goławska
Pomysłodawczyni akcji “Przedsiębiorcze Przedsiębiorczym”. Od ponad 9 lat wspiera duże, średnie i mikro przedsiębiorstwa w zakresie marketingu i PR-u. Odpowiadała za koordynację promocji konferencji międzynarodowych, wprowadzenie produktów na rynek Polski, rebranding marek oraz kampanie społeczne. Prowadzi bloga, na którym m.in. przeprowadza wywiady z ekspertami z różnorodnych branż.
Więcej informacji o akcji oraz sposobie aplikowania znaleźć można na stronie: www.goaniago.pl