33. edycja Konkursu „Teraz Polska”

Do końca stycznia można zgłaszać produkty, usługi i innowacje do 33. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Firmy, które zwyciężą otrzymają prawo do posługiwania się Godłem „Teraz Polska”, czyli najbardziej rozpoznawalnym znakiem promocyjnym na polskim rynku – poinformowało Biuro Konkursu „Teraz Polska”.

- Konkurs „Teraz Polska” od ponad 30. lat nagradza produkty i usługi za ich jakość, jednocześnie efektywnie podążając za zmieniającymi się wyzwaniami, a tych dzisiaj nie brakuje. Najpierw nastała pandemia, później - wojna w Ukrainie. Oba te wydarzenia niosą za sobą dalekosiężne konsekwencje. Zmienia się światowa geopolityka, wyhamowuje globalizacja, życie gospodarcze podlega różnym perturbacjom. Inflacja, będąca częściowo konsekwencją wymienionych zdarzeń, nakazuje patrzeć nam z rozwagą na nowy 2023 rok. - Wobec tego konsumenci szczególnie teraz będą polegali na zaufaniu, którym obdarzają znak „Teraz Polska”, cieszący się największą rozpoznawalnością na krajowym rynku. Szczególnie teraz będą tego znaku potrzebowali, bo w niepewnych czasach chcemy się opierać na wartościach, które mają ugruntowaną tradycję i sprawdzają się od lat, bez względu na uwarunkowania - mówi prof. Michał Kleiber, przewodniczący Kapituły Konkursu „Teraz Polska”.

Godło „Teraz Polska” to jedna z najsilniejszych marek w kraju, która łączy w sobie najwyższą jakość i polskie pochodzenie, czyli dwie wartości najbardziej pożądane przez krajowych konsumentów. Potwierdzają to wyniki badań rynkowych, które są przeprowadzane corocznie na reprezentatywnej próbie Polaków. 88% konsumentów utożsamia Godło „Teraz Polska” ze stabilną jakością; 83 proc. Polaków deklaruje, że Godło „Teraz Polska” zachęca do zakupu; 65 proc. konsumentów uważa, że znak podkreśla reputację producenta. Dodatkowo 78% Polaków uważa, że mając możliwość wyboru należy kupować produkty polskiego pochodzenia.

W dobie patriotyzmu konsumenckiego Polacy szczególnie doceniają rodzime produkty i usługi za ich wysoką i stabilną jakość. W zlokalizowaniu ich na rynku pomaga Godło „Teraz Polska”.

- Zachęcam prezesów, właścicieli, menedżerów do zgłaszania produktów i usług do 33. edycji Konkursu. Udział w nim powinien być naturalną konsekwencją dla wszystkich, którzy w prowadzeniu działalności gospodarczej kierują się wartościami oraz chcą jak najlepiej przygotować swoje przedsiębiorstwo na nadchodzące czasy - mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” – organizatora konkursu.

W odróżnieniu od większości wyróżnień przyznawanych przedsiębiorcom, w przypadku Konkursu „Teraz Polska” pod hasłem nagroda nie kryje się jedynie statuetka, którą otrzymują wszyscy laureaci podczas uroczystej gali.

– Każda firma, która zdobędzie w Konkursie Godło „Teraz Polska” otrzyma cały pakiet korzyści biznesowych. Są wśród nich: prawo do umieszczania na nagrodzonych produktach i usługach oraz we wszelkich materiałach marketingowych Godła „Teraz Polska”; promocja na łamach „Magazynu Teraz Polska”; wspólne z innymi laureatami akcje promocyjne ze współpracującymi mediami; promocja podczas debat i konferencji organizowanych przez Fundację samodzielnie i w ramach Kongresu 590 („lokowanie laureatów”); udział w Gali „Teraz Polska”; członkostwo w Klubie „Teraz Polska”, zrzeszającym laureatów, przyjaciół Fundacji oraz przedstawicieli instytucji, firm i uczelni - mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”.

Biało-czerwony znak obecny na polskim rynku od ponad 30 lat jest prostym i czytelnym potwierdzeniem wysokiej jakości, dlatego też sprawdzi się doskonale jako narzędzie promocyjne w okresie zawirowań gospodarczych i niepewności. - W takich czasach konsumenci dokonują przede wszystkim zakupów racjonalnych, poszukują najlepszej możliwej jakości w rozsądnej cenie, w właśnie takie parametry są przez konsumentów od dawna utożsamiane z Godłem „Teraz Polska” - dodaje Lipiński.

Wszelkie informacje nt. konkursu można znaleźć pod linkiem: https://terazpolskafirma.pl, a także dzwoniąc pod nr tel. 22 826 01 91 lub pisząc na adres e-mail: [email protected]

Skomentuj artykuł: