Marka mleka w proszku dla niemowląt Jinlingguan należąca do chińskiego potentata mleczarskiego Yili zdobyła nagrodę za innowacyjność w mleku w proszku dla niemowląt za rok 2019. Nagroda przyznana została za luksusowemu, ekologicznemu produktowi Seine Mouiller na targach Food Matters Live, wiodącym wydarzeniu żywieniowym na świecie.
Jako jedno z najbardziej poważanych, kompleksowych i wpływowych na skalę międzynarodową luksusowych wydarzeń związanych z żywieniem w Europie Food Matters Live w Wielkiej Brytanii przyciąga przedsiębiorstwa żywieniowe z całego świata. W tym roku w Londynie zgromadziło się ponad 20000 ekspertów, którzy dyskutowali rozwój i przyszłość branży zdrowego żywienia.
Seine Mouiller wywodzi się z Mongolii i oznacza dosłownie najlepszą zagrodę. Po debiucie marka zdobyła powszechne uznanie rynku i ekspertów branżowych dzięki bardziej rygorystycznym standardom produktowym, mniejszej interwencji ręcznej i surowszemu systemowi kontroli.
Główny powód, dla którego marka Seine Mouiller wyróżniła się spośród wielu wiodących na świecie marek żywieniowych w środę leży w zróżnicowanym składzie i innowacji.
Poza 132-letnią zagrodą ekologiczną w Holandii będącą źródłem mleka na wyłączność mleko Seine Mouiller jako jedyne obejmuje połączenie probiotyków BID i probiotyków GOS + FOS wraz z innowacyjnym połączeniem białek ? + ß, dzięki czemu dzieci lepiej przyswajają składniki odżywcze.
Firma Yili jest pionierem w zakresie badań nad mlekiem matki od 2003. W 2007 r. firma założyła specjalną bazę danych, w której jak do tej pory zgromadziła miliony danych na temat składników odżywczych w mleku matki. W 2014 r. firma założyła centrum badań i rozwoju przy Wageningen University w Holandii, uczelni znanej jako Dolina Żywieniowa. Centrum zostało rozbudowane do Centrum Innowacji Yili w Europie w 2017 r., symbolizując ważny kamień milowy w badaniach nad mlekiem i ulepszeniu składu.
W przyszłości Yili nadal zachowa innowacyjność w samym centrum podejścia, skupiając się na jakości i zasobach. Tym samym firma będzie przewodzić wysokiej jakości rozwojowi chińskiej branży mleka w proszku dla niemowląt i dążyć do utworzenia globalnego, zdrowego ekosystemu.