Sprzedaż kawy w Internecie znacznie wzrosła po wybuchu pandemii

Miłośnicy kawy, którzy nie mogli odwiedzić swojej ulubionej kawiarni z powodu blokady, siedli do Internetu, aby dostać filiżankę swego magicznego czarnego napoju. Kawiarnie, które są obecne w Internecie i oferują usługi subskrypcyjne, odnotowały ogromny wzrost sprzedaży e-commerce w pierwszych miesiącach pandemii koronawirusa.

Zdaniem ekspertów wskazuje to, że konsumenci nie mogąc lub nie chcą odwiedzić swojego ulubionego miejsca na kawę na początku pandemii, przerzucili się na robienie kawy w domu – i wielu się tego zwyczaju trzyma.

Serwis analityczny Bloomberga Second Measure poinformował, że dostawcy kawy Peet's Coffee, Blue Bottle Coffee i Philz Coffee – wszystkie trzy mają zarówno kawiarnie, jak i sprzedaż bezpośrednią online – odnotowali uderzające zmiany w kierunku sprzedaży internetowej na początku 2020 roku.

Podczas gdy sprzedaż internetowa Peeta wynosiła średnio około 22% jego miesięcznej działalności w 2019 roku, średnia ta wzrosła aż do 78% w kwietniu 2020 roku dla firmy z siedzibą w Berkeley w Kalifornii.

W tym samym okresie konkurent Philz Coffee wzrósł z 17% sprzedaży internetowej do 72%, podczas gdy sprzedaż online Blue Bottle Coffee wzrosła z 19% do 86%.

Dane pokazują, że gdy sklepy detaliczne zostały ponownie otwarte, zakupy kawy przez internet spadły w przypadku trzech firm – ale nadal pozostają znacznie powyżej poziomów sprzed pandemii.

Wymienione trzy firmy nie są osamotnione w rozwoju online, jaki odnotowały w zeszłym roku. „Wnioski zawarte w tym raporcie dokładnie pasują do tego, co BRCC dostrzegł w zakresie wzrostu subskrypcji klubów kawowych” – poinformował Black Rifle Coffee Company w e-mailu dla FOX Business. „W 2020 r. nasze przychody prawie podwoiły się do 163 mln USD. 70% z tego pochodziło z handlu elektronicznego”.

Oprócz wzrostu liczby klientów zajmujących się handlem kawą w internecie, Black Rifle zauważył również zmianę w sposobie, w jaki ludzie delektują się kawą. „Odnowiło się zainteresowanie sztuką uprawy, palenia i parzenia kawy” – powiedziała firma dla FOX Business.

„Ciężko pracujemy, aby zapewnić lepsze wrażenia z kawy dla całej naszej społeczności za pośrednictwem Coffee Club i naszego bloga Coffee or Die, dzięki czemu byliśmy w stanie wzmocnić relacje z nowymi i istniejącymi subskrybentami w ten sposób”.

Źródło
Tagi

Skomentuj artykuł: