Czas na e-eksport B2B

Wartość obrotów na rynku B2B e-commerce w Polsce rośnie w zawrotnym tempie. Zgodnie z danymi raportu Santander Bank Polska „E-commerce w B2B - biznes w sieci" jego wartość w 2021 roku może wynieść nawet 637 miliardów złotych.

Wiedzą o tym polscy przedsiębiorcy - 38% z tych, którzy nie posiadają jeszcze e-commerce, deklaruje, że w najbliższym czasie planuje je wdrożyć. Z kolei 96% firm które sprzedają już w sieci, chce dalej inwestować w rozwój kanałów online.

W 2019 wartość e-eksportu sięgnęła zawrotnych 21,8 bilionów dolarów, co stanowiło 81% całego rynku (B2B i B2C). Rok później wzrost zainteresowania zakupami online był widoczny niemal w każdym regionie świata - od krajów Azjatyckich po Amerykę Północną.

W 2020 roku blisko 7 na 10 osób zamówiło produkty w zagranicznym e-sklepie. E-eksport pozwala przedsiębiorcom w pełni wykorzystać potencjał transformacji cyfrowej i dla wielu z nich staje się naturalnym kierunkiem rozwoju. Dowiedz się, jak przygotować skuteczną strategię internacjonalizacji i zdobyć zagraniczne rynki za pomocą platformy e-commerce.

Jak wejść na nowy rynek za pomocą kanału e-commerce?

E-point SA, we współpracy z ekspertami rusza z kampanią informacyjną skierowaną do przedsiębiorców zainteresowanych wejściem na zagraniczny rynek B2B za pomocą e-commerce.

Więcej w ebooku

Patronami medialnymi ebooka są Izba Gospodarki Elektronicznej oraz ISBtech.

Źródło

Skomentuj artykuł:

N