Darmowa aplikacja MAMBON.PL czyli jak utrzymać płynność finansową

Skutki gospodarcze wirusa SARS-CoV-2 na obecną chwilę są tylko szacunkowe. Wprowadzony stan epidemii oraz przedłużenie zamknięcia wielu placówek niesie potencjalnie kolejny finansowy oraz ekonomiczny deficyt. Mimo, że wielu przedsiębiorców zyska i podniesie swoje obroty dzięki zaawansowanym technologiom i e-handlu to jednak multum firm obawia jak znacząco niższe obroty wpłyną na przyszłe funkcjonowanie.

Mimo, że na miarę swoich możliwości rządzący szukają rozwiązania, które pomoże utrzymać małe i średnie przedsiębiorstwa to nie są w stanie zapewnić dopływu środków wypełniających lukę w budżecie a sami przedsiębiorcy szukają możliwości pozwalających utrzymać się na rynku.

Provema jako firma zaawansowana technologicznie i znana z szerokiego stosowania w swoich strukturach sztucznej inteligencji postanowiła w swoim stylu wyjść do przedsiębiorców. Spółka bezpłatnie uruchomiła witrynę www.mambon.pl. Zasada działania jest prosta. Każdy świadczeniodawca może się zarejestrować oraz wybrać opcję dodaj usługę. Rejestracja jest możliwa za pomocą maila. Należy dokonać autoryzacji numeru telefonu a następnie sfinalizować opłatę weryfikacyjną 1 gr (zwracaną na konto po uruchomieniu konta) Przedsiębiorcy po zaopiniowaniu mogą dodać usługę w ramach konkretnej kategorii, uzupełnić opis oraz cenę bonu. Następuje akceptacja i możemy korzystać z wprowadzonych ofert. 

Z pozycji klienta sprawa jest oczywista. Ma on możliwość zakupu bonu bezpośrednio od usługodawcy lub może wyszukać konkretnej promocji na stronie mambon. Po dokonaniu opłaty otrzymuje potwierdzenie w formie sms oraz kod do wykorzystania u danego usługodawcy. Co to daje? Klienci już dziś mogą realizować potrzeby z odroczoną realizacją a sektor MŚP będzie mógł ograniczać straty oraz nie dopuścić do utraty stałych klientów.

Grzegorz Szulik, prezes firmy mówi, że proste rozwiązania są skuteczne. Przedsiębiorstwa, które nie mają możliwości obecnie funkcjonować  mogą za pomocą bonów oraz promocji utrzymać płynność finansową oraz przyszłościowo wprowadzić dodatkową usługę oraz promocję dla swoich kientów.

Źródło

Skomentuj artykuł: