W ostatni weekend listopada, od soboty 28.11.2020 r. od godz. 23:00 do niedzieli 29.11.2020 r. do godz. 19:00, zaplanowano przeprowadzenie połączenia operacyjnego oddziału T-Mobile Usługi Bankowe z Alior Bankiem. W związku z zaplanowanymi pracami, systemy oraz większość usług bankowych zarówno T-Mobile Usługi Bankowe, jak i Alior Banku będzie czasowo niedostępna.
Proces będzie polegał na przeniesieniu wszystkich dotychczasowych produktów otwartych w T-Mobile Usługi Bankowe do systemów informatycznych Alior Banku. Działania te mają na celu ujednolicenie obsługi i produktów dotychczasowych klientów T-Mobile Usługi Bankowe, którzy po integracji będą mogli korzystać z pełnego portfolio produktów Alior Banku.
Przeniesienie danych klientów oddziału T-Mobile Usługi Bankowe do systemów bankowości
Alior Banku rozpocznie się w sobotę 28.11.2020 r. o godz. 23:00 i potrwa do niedzieli 29.11.2020 r. do godz. 19:00. Dzięki połączeniu operacyjnemu Alior Bank w pełni ujednolici obsługę wszystkich klientów oraz zapewni im skuteczne i przede wszystkim bezpieczniejsze funkcjonowanie systemów bankowych.
Dostępność płatności kartami oraz możliwość wypłaty i wpłaty w bankomatach
Podczas planowanej integracji systemów informatycznych, klienci, zarówno T-Mobile Usługi Bankowe, jak i Alior Banku będą mogli realizować transakcje kartami w sklepach, punktach usługowych, internecie oraz wypłacać środki z bankomatów. Dostępna będzie również możliwość wpłacania gotówki we wpłatomatach. Opcja sprawdzania salda w bankomatach będzie w tym czasie niedostępna.
Wyłączona bankowość elektroniczna na czas integracji systemów
Wszystkie systemy bankowości internetowej i mobilnej – zarówno dla klientów Alior Banku (Alior Online, Alior Mobile, Kantor Walutowy, BusinessPro, Alior Giełda), jak i T-Mobile Usługi Bankowe będą niedostępne.
Wcześniejsze zlecenie istotnych przelewów
Z uwagi na brak dostępu do bankowości elektronicznej, bank zaleca, by klienci planujący zakupy w sklepach internetowych z wykorzystaniem usługi „Płacę z T-Mobile Usługi Bankowe” lub „Płacę z Alior Bankiem” dokonali ich wcześniej, (przed przerwą techniczną). W przypadku planów zakupowych podczas przerwy technicznej, bank rekomenduje dokonywanie płatności kartami lub gotówką. Bank zaleca również, aby wszystkie ważne przelewy klienci zlecili – w miarę możliwości – z wyprzedzeniem.
Logowanie do bankowości elektronicznej Alior Banku
Bank rekomenduje, aby klienci T-Mobile Usługi Bankowe, którzy dotychczas nie zapoznali się
z instrukcją logowania do bankowości elektronicznej Alior Banku, powinni dokonać tej czynności do soboty 29.11.2020r. do godz. 23:00. Instrukcja jest wyświetlana w dotychczasowej bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe na ekranie widocznym po zalogowaniu.
Przywrócenie dostępu do systemów bankowych zaplanowane jest na niedzielę 29.11.2020 r. na godz. 19:00. Od tej chwili klienci byłego oddziału T-Mobile Usługi Bankowe będą mogli korzystać z bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku (system bankowości elektronicznej T-Mobile Usługi Bankowe nie zostanie przywrócony).
Do bankowości Alior Online i Alior Mobile przeniesione zostaną między innymi: historia operacji, zlecenia stałe, szablony płatności, polecenia zapłaty, przelewy odroczone, limity i kody PIN kart płatniczych, statusy kart, powiadomienia o zdarzeniach na rachunkach, wyciągi, historia wiadomości.
Po ujednoliceniu systemów do dyspozycji klientów byłego oddziału T-Mobile Usługi Bankowe – oprócz bankowości elektronicznej Alior Banku – będzie też infolinia 19 502, a od poniedziałku 30.11.2020 r. ponad 700 placówek Alior Banku w całej Polsce.
Najważniejsze informacje dotyczące klientów T-Mobile Usługi Bankowe oraz klientów Alior Banku w związku z planowaną integracją systemów znajdują się na stronach internetowych dostępnych pod adresem: