Netflix i Athletic Brewing wypuszczają piwo bezalkoholowe o tematyce „Wiedźmina”

Napój, inspirowany „Wiedźminem” Netfliksa, zainicjował współpracę między tą aplikacją streamingową a jednym z największych bezalkoholowych browarów rzemieślniczych w USA. Współpraca Athletic Brewing Company z Netflix obejmie limitowaną edycję piw bezalkoholowych pod wspólną marką, ogłosiła firma piwowarska w komunikacie prasowym.

Pierwszym owocem taj współpracy jest bezalkoholowy napój Geralt's Gold, inspirowany hitowym serialem fantasy. W „Wiedźminie” w rolę Geralta z Rivii wcielił się Henry Cavill a trzeci sezon serialu ma mieć premierę 29 czerwca.
„Uwielbiamy wymyślać nowe i unikalne sposoby, aby fani mogli doświadczyć historii, które kochają, szczególnie dla fanów tak pasjonujących seriali jak Wiedźmin” - napisał w oświadczeniu Josh Simon, wiceprezes Netflix ds. produktów konsumenckich. „Współpraca z Athletic Brewing to doskonała okazja, aby ożywić ulubione tawerny Geralta” - dodał.
Geralt's Gold będzie sprzedawany w Stanach Zjednoczonych i jest już dostępny na stronie internetowej Athletic Breving.
Jak się szacuje piwo bez alkoholu może przypaść do gustu jednej trzeciej Amerykanów, którzy deklarują, że próbują spożywać mniej alkoholu, wynika z badań rynku. Sprzedaż piwa bezalkoholowego wzrosła w tym roku o 33%.
Athletic Brewing, uruchomiony w 2018 r., fermentuje swoje piwo do mniej niż 0,5% objętości alkoholu - prawny limit dla warzonego w USA piwa bezalkoholowego, podała firma w oświadczeniu.
Netflix nawiązał liczne partnerstwa, aby rozszerzyć swoją markę, w tym odzież, aplikację randkową, a nawet pojazdy elektryczne.

Źródło

Skomentuj artykuł: