Nowe rozwiązania dla klienta biznesowego w Alior Banku

Alior Bank w ramach bankowości internetowej BusinessPro udostępnił Centrum Produktów. Za pośrednictwem tego nowego modułu klienci biznesowi - bez konieczności wizyty w oddziale - będą mogli samodzielnie wnioskować o produkty bankowe dla swojej firmy oraz składać dyspozycje do aktywnych usług.

System bankowości internetowej dla klientów biznesowych BusinessPro pozwala na zarządzanie finansami o każdej porze, z dowolnego miejsca na świecie i umożliwia kontakt z bankiem poprzez szybkie i bezpieczne kanały komunikacji. Klient otrzymuje aktualne informacje na temat finansów swojej firmy. System umożliwia intuicyjną i bezpieczną obsługę rachunków, produktów bankowości transakcyjnej, finansowania handlu i treasury, a dzięki usłudze BankConnect możliwa jest integracja online systemu finansowo-księgowego przedsiębiorstwa z BusinessPro.

W Centrum Produktów w pierwszej kolejności mogą wnioskować online o firmowe karty debetowe. Niebawem funkcjonalność tego modułu zostanie rozszerzona o wnioski
o otwarcie rachunku pomocniczego, płacowego oraz lokacyjnego wraz z nadaniem wybranym użytkownikom systemu uprawnień do nowo otwartego rachunku.

Staramy się usprawniać usługi i wdrażać technologie, które ułatwiają przedsiębiorcom prowadzenie codziennego biznesu i kontakt z Alior Bankiem

mówi Marek Sołtysiak, Dyrektor Zarządzający Pionem Produktów Klienta Biznesowego w Alior Banku.

Jak zaznacza, klienci banku coraz chętniej korzystają z wygodnych metod i nowych rozwiązań i załatwiają sprawy bankowe przez kanały zdalne.

Samoobsługowy moduł w bankowości internetowej BusinessPro umożliwia im szybkie i wygodne otwieranie nowych produktów online z dowolnego miejsca na świecie. Autoryzacja wniosku odbywa się za pośrednictwem kodu sms. Jestem przekonany, że nasi klienci z satysfakcją będą korzystać z tego cyfrowego rozwiązania, zwłaszcza teraz, kiedy pandemia wymusza ograniczenie spotkań osobistych

dodaje Marek Sołtysiak.

Klienci biznesowi uprawnienia do korzystania z Centrum Produktów otrzymają automatycznie – na podstawie obowiązujących uprawnień i schematów akceptacji do Modułu Prawnego, który określa prawną relację klienta z bankiem i służy do składania oświadczeń woli drogą elektroniczną. W zależności od potrzeb firmy, klienci będą mogli je samodzielnie zaktualizować.

Centrum Produktów opiera się na specjalnym typie schematu akceptacji zarówno jednoosobowym, jak i wieloosobowym oraz na uprawnieniach polegających na wprowadzaniu, podpisywaniu i wysyłaniu wniosków, w tym ich edycji i usuwaniu przed przekazaniem do banku.

Źródło

Skomentuj artykuł: