Od rapowania do biznesu

Powołanie do życia spółki LiRoyal to efekt wieloletniego doświadczenia jej założycieli: rapera i byłego polityka Liroya oraz m.in. Patryka Działkowskiego z GoldGreen. Nowa marka przygotowuje emisję akcji. 

Spółka ma oferować produkty konopne. Już wkrótce uruchomi emisję crowdfundingową, licząc na pozyskanie miliona euro. Kolejnym krokiem będzie ekspansja na inne rynki, w tym niemiecki.

- Od zawsze wspierałem akcje edukacyjne i propagatorskie związane z konopiami. Działam z wieloma organizacjami m.in. na rzecz odbudowy rynku konopnego w Polsce. W Sejmie zajmowałem się legislacją, dzięki czemu udało się wprowadzić pewne zmiany. Teraz przyszedł czas na to, aby pod własną marką dostarczyć na rynek produkty najwyższej jakości. Zależy mi na kontroli każdego etapu procesu i współpracy ze świetnymi fachowcami, bo to daje gwarancję jakości. Dlatego zdecydowałem się działać z GoldGreen, zakładem ekstrakcji, który ma ogromne doświadczenie jako jedna z pierwszych firm w branży konopnej w Polsce. Wiem doskonale, że na razie w obiegu jest wiele produktów o wątpliwej wartości. Nie chcę, żeby ten sektor utknął w martwym punkcie przez słabą kontrolę jakości, dlatego zamierzamy wyznaczać wysokie standardy - mówi Piotr Liroy-Marzec, prezes, współwłaściciel LiRoyal. 

Na ofertę nowej marki składa się 26. produktów. Są to m.in. olejki, susze, suplementy oraz zestawy stworzone z najwyższej jakości konopi Sativa Cannabis L pochodzącej z certyfikowanych upraw. GoldGreen będzie też odpowiadać za receptury i produkcję kolejnych produktów.

Na całym świecie, jak wynika z analiz Prohibition Partners, rynek konopi już w 2028 r. osiągnie wartość 300 mld euro. W Polsce w tym samym czasie przekroczy 4,2 mld euro, a w Niemczech 90 mld euro.

 

Skomentuj artykuł: