Pierwsze ubezpieczenie dla franczyzobiorców

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych wprowadza pierwsze na rynku ubezpieczenie od ryzyka biznesowego dla franczyzobiorców - poinformowało TUW PZUW. Celem jest wspieranie małej przedsiębiorczości - dodano.

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych należy do Grupy Kapitałowej PZU.

Odpowiadamy na potrzeby rynkowe i wspomagamy drobnych przedsiębiorców, którzy tworzą sieci franczyzowe. Ich bezpieczeństwo finansowe nabiera jeszcze większej wagi po trudnym okresie pandemii. Dlatego proponujemy polisę, która chroni przed biznesowym ryzykiem, np. niewypłacalności, jeśli sytuacja zmusi przedsiębiorców do zaprzestania działalności gospodarczej

przekazał prezes TUW PZUW Rafał Kiliński.

Jak przekazano, z "Polisy na biznes" skorzysta w pierwszej kolejności ponad 6000 franczyzobiorców sieci sklepów Żabka.

Dyrektor zarządzający w firmie Żabka Polska Adam Manikowski wskazał, że "bezpieczeństwo finansowe stało się jednym z kluczowych elementów funkcjonowania małej przedsiębiorczości". Jak dodał, wspólnie z TUW PZUW, przygotowano "Polisę na biznes", która zapewni "ochronę finansową w przypadku wystąpienia ujemnego salda w momencie zakończenia działalności".

Ubezpieczenie jest dostępne dla wszystkich franczyzobiorców Żabki, a dzięki skali naszego działania koszt ubezpieczenia jest bardzo atrakcyjny

zapewnił Manikowski.

TUW PZUW zapowiedziało, że będzie rozwijać ofertę, nawiązując współpracę z innymi sieciami franczyzowymi i tworząc odpowiadające im rozwiązania.

TUW PZUW ubezpiecza klientów korporacyjnych, duże przedsiębiorstwa i szpitale, a także samorządy, instytucje administracji publicznej oraz instytucje kościelne. Specjalizuje się w ubezpieczeniach majątkowych, odpowiedzialności cywilnej, zdrowotnych i komunikacyjnych.

Działa na zasadzie non-profit. TUW PZUW, jako jedyne towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych w Polsce, legitymuje się ratingiem międzynarodowej agencji S&P. Żabka Polska jest obecna na polskim rynku od 23 lat, to sieć ponad 7400 sklepów spożywczych.

Źródło

Skomentuj artykuł: