Poczta Polska stawia na e-usługi

W ubiegłym roku Poczta Polska odnotowała 40-proc. wzrost zainteresowania klientów usługami pocztowymi za pośrednictwem e-Formularzy oraz 25-proc. wzrost sprzedaży e-kartki na platformie Envelo - poinformowała spółka w środowym komunikacie.

Z danych Poczty Polskiej wynika też, że w 2020 roku największy wzrost zainteresowania klientów dotyczy takich usług jak polecony do skrzynki (ponad 70 proc. wzrost), eINFO-awizo (ponad 60 proc.), przechowywania przesyłek (ponad 60 proc.) oraz żądania dosyłania (40 proc.).

- Korzystanie z rozwiązań cyfrowych coraz bardziej interesuje klientów, więc Poczta Polska proponuje proste i przyjazne rozwiązania. Konsekwentnie przygotowujemy się do pełnienia funkcji Narodowego Operatora Cyfrowego. Naszym celem jest zapewnienie klientom świadczenia jak największej liczby usług, z których będą mogli korzystać bez wychodzenia z domu

powiedział cytowany w komunikacie Krzysztof Falkowski, wiceprezes Poczty Polskiej.

Jak informuje Poczta Polska, od sierpnia 2020 r. chęć skorzystania z wybranych usług Poczty Polskiej można zgłaszać online, a swoją tożsamość potwierdzać przy użyciu profilu zaufanego.

Zamówienie wybranych usług polega na wypełnieniu krótkiego formularza dostępnego na stronie https://eformularze.poczta-polska.pl/. Wystarczy wybrać usługę, zalogować się do profilu zaufanego oraz wypełnić formularz zlecenia usługi. Po wykonaniu tych czynności - Poczta Polska na wskazany adres e-mail przekaże klientom potwierdzenie świadczenia danej usługi.

Źródło

Skomentuj artykuł: