Polskie inwestycje budują markę KGHM

Jakość i marka KGHM to wynik konsekwentnej polityki handlowej, jakościowej. A także odpowiedzialnego prowadzenia inwestycji, również zagranicą – powiedział Paweł Gruza, wiceprezes KGHM odpowiedzialny za aktywa zagraniczne i handel.

Przedstawiciel KGHM wziął udział w panelu dyskusyjnym „Made In Poland”, który odbył się w ramach XXX Forum Ekonomicznego w Karpaczu. W jego trakcie przekonywano, że hasło – będące jednocześnie tytułem panelu - stanowi synonim wysokiej jakości. Odnosi się to zarówno do wyrobów KGHM, jak i postrzegania firmy.

KGHM od wielu lat jest synonimem wysokiej jakości produktów, uczciwości w relacjach handlowych i przez lata zbudował fantastyczną markę w świecie surowców, w świecie miedzi w globalnym ujęciu

mówił wiceprezes Gruza.

Tak dobrą opinię buduje się latami.

Mamy świetne relacje z lokalnymi społecznościami. Spełniamy wszystkie regulacje lokalne. Jesteśmy dobrym inwestorem, to znaczy takim, jakim chcielibyśmy, żeby byli inwestorzy zagraniczni w Polsce

mówił przedstawiciel KGHM.

Jako przykład dobrego gospodarowania wiceprezes Gruza podał kopalnię Sierra Gorda.

Pół miliarda złotych, wróciło ostatnio do Polski z naszych zagranicznych zakładów, w tym z inwestycji w Chile, z kopalni Sierra Gorda. Jest to pierwsza transza, mam nadzieję pierwsza z wielu

powiedział.

Choć jeszcze niedawno wydawało się, że inwestycja KGHM w Sierra Gorda jest mało rentowna, sytuacja wyraźnie się odwróciła.

Udało się nam ograniczyć koszty operacyjne poprzez renegocjacje wielu umów kosztowych w kopalni i zakładzie przeróbczym oraz poprzez zracjonalizowaniu planu inwestycyjnego, który wcześniej był bardzo rozbudowany

powiedział wiceprezes Gruza.

XXX-te, jubileuszowe Forum Ekonomiczne odbywa się w dniach 7-9 września w Karpaczu.

Źródło

Skomentuj artykuł: