Dwa banki: PKO BP i Pekao doświadczyły problemów z elektronicznymi systemami obsługi klientów. Większość problemów została już usunięta - poinformowały w poniedziałek służby prasowe obu banków.
"Informujemy, że aktualnie mogą występować trudności z autoryzacją transakcji w bankomatach i terminalach płatniczych Banku Pekao S.A. Dokładamy wszelkich starań, aby niezwłocznie przywrócić pełną funkcjonalność. Przepraszamy za niedogodności" - napisał bank Pekao SA w komunikacie w poniedziałek przed południem.
Mieliśmy rano problemy z bankowością elektroniczną, ale zostały zdiagnozowane i usunięte - poinformowało biuro prasowe Pekao.
Utrudnienia w funkcjonowaniu bankowego systemu elektronicznego doświadczyli też klienci PKO BP, jednak - zdaniem banku - aktualnie problemy dotyczą jedynie aplikacji mobilnej IKO.
"Obecnie występują utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej IKO. Klientów zachęcamy do korzystania z naszego serwisu internetowego iPKO oraz wykonywania płatności kartami. Przepraszamy za niedogodności, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem działania IKO" - odpowiedziało na pytania biuro prasowe.