Spółka pocztowa z prestiżowymi certyfikatami

Poczta Polska Ochrona, która świadczy usługi w zakresie m.in. obsługi gotówki, konwojowania, stacjonarnej ochrony fizycznej czy zabezpieczeń technicznych i monitoringu, uzyskała dwa prestiżowe certyfikaty - ISO 9001-2015 i AQAP 2110-2016. Dowodzą one spełnienia najwyższych standardów jakościowych, jakich oczekują klienci Spółki w obszarze zadań realizowanych przez PPO.

ISO 9001-2015 to międzynarodowa norma określająca wymagania, które powinien spełnić system zarządzania jakością. Certyfikacji dokonuje niezależna i bezstronna jednostka certyfikująca. Norma ta cieszy się dużą rozpoznawalnością i popularnością. W pewnych branżach przyjmowana jest jako standard wymagany przy podjęciu współpracy.

Jakość to aspekt naszych usług, na który klienci PPO zwracają taką samą uwagę jak na cenę. Możemy jej dowieść na wiele sposobów. Posiadanie certyfikatu ISO 9001-2015 jest obiektywnym potwierdzeniem tego, że spełniamy w tym zakresie bardzo wysokie standardy. Mam nadzieję, że będzie to nasza mocna karta w czasie przetargów i innych form wyboru dostawcy usług, które świadczy PPO

mówi Wiesław Włodek, wiceprezes Poczty Polskiej, sprawujący nadzór nad Pionem Poczta Polska Ochrona.

Druga spełniona przez Pocztę Polską Ochronę norma, czyli AQAP 2110-2016, to publikacja standaryzacyjna dotycząca zapewnienia jakości. Jej posiadanie potwierdza, że dostawca zapewnia obiektywną kontrolę, a produkt jest zgodny z wymogami umowy. Uzyskanie Certyfikatu AQAP, w zależności od branży, daje możliwość otrzymania dodatkowych punktów w przetargach oraz ubiegania się o różnego rodzaju dotacje.

AQAP to wymagania NATO dotyczące zapewnienia jakości i standardów funkcjonowania. Działamy w różnych branżach i chcemy aktywnie uczestniczyć w obszarze związanym z obronnością kraju. Certyfikat jest uznawany powszechnie na rynku w warunkach kontraktowych i potwierdza posiadanie procedur w zakresie oceny i redukcji ryzyka oraz planowania i stosowania norm jakościowych. Klient otrzymuje obiektywną i rzetelną informację, że potrafimy identyfikować i monitorować zagrożenia oraz eliminować je na wczesnych etapach

mówi Robert Dołęga, dyr. zarządzający PPO.

Niezależni audytorzy potwierdzili, że Poczta Polska Ochrona świadczy szerokie spektrum realizowanych usług, posiada długoletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług. Atutami docenionymi przez ekspertów dokonujących certyfikacji były także wysokie kompetencje oraz doświadczenie personelu.

Poczta Polska Ochrona, będąca jedną z jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej SA, zatrudnia blisko 3 tys. kwalifikowanych pracowników, posiada 50 Centrów Obsługi Gotówki (COG), a także dysponuje flotą ponad 400 specjalistycznych pojazdów

Źródło

Skomentuj artykuł: