E-sklepy w modzie. Potentaci przeganiają się w promocjach. Wszystko przez Black Friday?

Nie jest zaskoczeniem, że w trakcie pandemii usługi przeniosły się do sieci. Lockdown wymusił na przedsiębiorcach przebranżowienie albo cyfryzację swoich przedsięwzięć. Przestawienie się na wirtualny tryb działania był zwyczajnie konieczny, aby przetrwać - uważa Małgorzata Szulik, Project Manager w Provema.

W sieci kupujemy niemal wszystko. Aktywnie korzystamy z płatności on-line. Od lipca do września tylko płatnością BLIKiem zostało wykonanych 110 mln transakcji. Dwa razy więcej niż rok wcześniej. Ponad 78 mln to płatności w sieci czyli  dwa razy więcej niż rok wcześniej. Skala postępu w kierunku e-commerce jest niesamowita.

Niezależnie od branży są firmy, które dobrze sobie radzą i potrafią dostosować się do wyjątkowej sytuacji. Zagłębiają się w nowe kanały dystrybucji i możliwości, a rynek zapewnia im spory wybór przekształcenia swojej działalności w e-sklep. Dostępne są mniej lub bardziej znane platformy oraz też nowi gracze tacy jak LoanByLink. Jak wynika z raportu "E-commerce w czasie kryzysu 2020" już 57 proc. internautów robi zakupy w sieci. Potencjał wzrasta.

Ten potencjał dostrzegają również firmy oferujące kanały e-handlu. Nowi klienci mogą liczyć na przeróżne promocje wynikające z wyboru konkretnej wtyczki. Bonusy przewidziane są także dla chętnych programistów. LoanByLink oferuje obecnie 500 zł za każdą poprawnie dokonanę integrację z ich wtyczką. Programista może dokonać integracji do kwoty 10 000  zł. Nie jest to skomplikowane biorąc pod uwagę ile rocznie tworzy się stron internetowych. Dzisiaj prawie na każdą usługę można zakupić voucher: szkolenia – od kosmetycznych po doradztwo prawne, zabiegi medycyny estetycznej, terapie zdrowotne, prezenty marzeń. Każdy z powyższych przykładów ma stronę internetową i dla każdego programisty to potencjalna wtyczka. Dlaczego? Bo LoanByLink to prosty moduł przekształcający każdą stronę internetową w e-sklep i prosta integracja oferty ratalnej, a developerzy znają potrzeby swoich klientów, potrafią pokazać odpowiednie rozwiązania.

Black Friday pobudza wyobraźnie nie tylko potencjalnych klientów. Digitalizacja pokazuje jaki jest kierunek, a przedsiębiorcy chcą go wykorzystać. Szukanie szansy na oferowanie swoich usług szczególnie w dzień wielkich promocji ma ogromne znaczenie.

Źródło

Skomentuj artykuł: