Rusza konkurs „Wiem jak w banku”. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody

Nie czekaj ze zgłoszeniem do konkursu „Wiem jak w banku” do ostatniej chwili. Uczestnicy, którzy nadeślą prace w styczniu, wezmą udział w losowaniu nagród rzeczowych.

Zgłoszenia przyjmujemy do 30 kwietnia, ale zachęcamy, by nie czekać do końcowego terminu. W trakcie trwania konkursu będziemy przeprowadzać losowania nagród rzeczowych, w których wezmą udział autorzy już zgłoszonych prac.

Pierwsze losowanie już 7 lutego, a kolejne 6 marca i 3 kwietnia. Za każdym razem wytypujemy w ten sposób dwie osoby, do których trafią upominki rzeczowe o wartości ok. 150 zł każdy.

„Wiem jak w banku” to konkurs na najciekawsze prace prezentujące rolę i zadania Narodowego Banku Polskiego. Swoich sił w osobnych kategoriach mogą spróbować dorośli, uczniowie szkół podstawowych oraz liceów i techników.

Dorośli pracujący z dziećmi i młodzieżą, w tym szczególnie nauczyciele, wychowawcy, pracownicy domów kultury czy lokalni animatorzy mogą zgłaszać do nas prace w formie umożliwiającej jej wykorzystanie w czasie zajęć z dziećmi. Chodzi np. o scenariusze lekcji czy autorskie materiały dydaktyczne.

Uczniowie (indywidualnie lub w grupie) mogą przygotować filmy (nie dłuższe niż 10 minut), audycje, prezentacje, wypowiedzi pisemne, gry terenowe, gry planszowe, aplikacje, plakaty czy wystawy informacyjne do szkolnych gablot.

Otrzymanie upominku nie ma żadnego wpływu na ostateczną merytoryczną ocenę prac. W maju wyłonimy spośród wszystkich zgłoszonych po trzy najlepsze prace w każdej kategorii wiekowej, których autorzy otrzymają nagrody pieniężne.

Dorośli pracujący z dziećmi:

I miejsce – 2000 zł,

II miejsce – 1500 zł,

III miejsce – 1000 zł.

Uczniowie liceów i techników:

I miejsce - 1500 zł,

II miejsce – 1200 zł,

III miejsce – 750 zł.

Uczniowie klas IV-VIII szkół podstawowych:

I miejsce - 1000 zł,

II miejsce - 750 zł,

III miejsce - 500 zł.

Regulamin konkursu: TUTAJ.

KONTAKT:

e-mail: [email protected].

„Wiem jak w banku. Rola i zadania Narodowego Banku Polskiego” to projekt realizowany przez Polską Agencję Prasową  we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej.

Źródło

Skomentuj artykuł: