Na home office pracownicy chcieliby otrzymywać świadczenia służące domowej rozrywce

Co drugi pracodawca wsparł swojego pracownika świadczeniem pracowniczym (benefitem) podczas pracy zdalnej. Aż 47% pracowników pracujących zdalnie otrzymało okolicznościową paczkę. Z upominków korzystał nie tylko sam pracownik, ale cała rodzina. Co trzeci pracownik chciałby otrzymywać produkty służące domowej rozrywce - to główne wnioski w wynikające z badania „Pracodawca wsparciem pracowników na home office” przeprowadzonego przez firmę Dailyfruits. 

Ponadto aż 70% respondentów uważa, że pracodawca powinien wesprzeć ich podczas pacy zdalnej szczególnie, że z takich niespodzianek mogliby skorzystać inni członkowie rodziny. Wśród ankietowanych u 30% korzystała cała rodzina, u 17% korzystały dzieci, a 13% osoba obdarowana i jej partner.

Największą popularnością cieszyły się benefity w postaci dopłaty do wyposażenia stanowiska pracy zdalnej (55%), świąteczna okolicznościowa paczka (41%), przesyłka ze zdrową żywnością (36%), porady online np. dietetyka, psychologa czy trenera, wsparcie aktywności fizycznej (21%), integracja pracowników online (20%) oraz produkty służące domowej rozrywce, kreatywnemu spędzaniu czasu, relaksowi oraz służące do organizacji czasu wolnego np. gry planszowe czy zioła do domowej uprawy (36%).

Aby wesprzeć pracowników pracodawcy zaskakiwali pracowników pozytywnie upominkami, niektórzy otrzymywali przesyłki nawet kilka razy. Najczęściej otrzymywali świąteczną, okolicznościową paczkę (48%) lub porady specjalisty online (35%). Podczas pracy zdalnej w wielu firmach organizowane były również działania integracyjne online (47%). Co drugi respondent badania uważa, że w najbliższej przyszłości w firmach powinny być organizowane działania integracyjne online na przykład wspólne gotowanie, konkursy czy nieformalne spotkania okolicznościowe.

Firmy mogą przesłać różne upominki w zależności od okoliczności, na przykład z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka albo po prostu na wakacyjny grill. Od początku pandemii wysłaliśmy ponad 100 000 zestawów dla pracowników zdalnych, widać jak wielkie jest zapotrzebowanie i jak pracownicy doceniają taką formę benefitu w czasach pracy zdalnej

komentuje Jacek Kwiecień prezes Dailyfruits, firmy dostarczającej zdrową żywność do firm w całej Polsce.
Źródło

Skomentuj artykuł: