Po wtopie z transseksualnym influencerem Budweiser stawia na patriotyzm

Z powodu kontrowersji związanej z reklamą piwa Bud Light, w której wystąpił transseksualny influencer Dylan Mulvaney oraz z powodu drastycznego spadku sprzedaży tego piwa, Budweiser wypuścił nową patriotyczną reklamę.

Reklama przedstawia jednego ze słynnych koni rasy Clydesdale mijającego kultowe amerykańskie zabytki podczas gdy głos narratora wygłasza patriotyczny przekaz. Koń przemierza Stany Zjednoczone od Nowego Jorku do Wielkiego Kanionu, przechodząc przez serce Ameryki.

Konsumenci Bud Light zbuntowali się przeciwko kampanii transpłciowej. Straty są dotkliwe

„To historia większa niż piwo”, mówi narrator w reklamie. „To jest historia amerykańskiego ducha”.
Podczas odtwarzania reklamy koń Clydesdale mija jedne z najbardziej znanych amerykańskich zabytków, prezentując panoramę Nowego Jorku, Pomnik Lincolna w Waszyngtonie, małe miasteczka i pola uprawne. W pewnym momencie reklama przedstawia dwie osoby podnoszące amerykańską flagę a jedna z nich kładzie rękę na sercu.

„Warzone dla tych, którzy znaleźli szansę w wyzwaniu i nadziei na jutro”, mówi narrator reklamy.
Patriotyczna reklama pojawia się, gdy Anheuser-Busch, który jest właścicielem Budweisera, nadal zmaga się z reakcją na reklamę piwa Bud Light w której wystąpił Mulvaney.

Anheuser-Busch poniósł dotkliwą stratę finansową, ponieważ wezwania do bojkotu jego marek rozprzestrzeniły się w całym kraju.

Dyrektor generalny Anheuser-Busch Brendan Whitworth przerwał niedawno milczenie w tej sprawie, wydając oświadczenie, że firma nigdy nie zamierzała dzielić ludzi.

„Mamy tysiące partnerów, miliony fanów i dumną historię wspierającą nasze społeczności, wojsko, ratowników, fanów sportu i ciężko pracujących Amerykanów na całym świecie” - powiedział Whitworth. „Nigdy nie zamierzaliśmy być częścią dyskusji, która dzieli ludzi. Zajmujemy się łączeniem ludzi przy piwie”.

Źródło

Skomentuj artykuł: