Polska z własnym pawilonem wystawowym na Expo w Dubaju

Przygotowania Polski do EXPO 2020 w Dubaju, możliwości jakie daje udział w EXPO polskim firmom, a także powrót na szybką ścieżkę wzrostu gospodarczego po pandemii były tematem dzisiejszego spotkania wicepremiera Jarosława Gowina z zarządem Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Polska weźmie udział w największym gospodarczo-promocyjnym wydarzeniu na świecie - EXPO 2020 w Dubaju, które odbędzie się 1 października 2021 r. - 31 marca 2022 r.

- Obecność Polski na EXPO 2020 w Dubaju będzie okazją do nawiązania relacji biznesowych z partnerami na Bliskim Wschodzie, a także do wymiany doświadczeń biznesowych. Expo 2020 będzie stanowić przestrzeń do promocji polskiej gospodarki, co może przynieść znaczne korzyści marce naszego kraju na arenie międzynarodowej - powiedział wicepremier.

Polska znalazła się w gronie państw, które wybudują własny pawilon na Wystawie Światowej EXPO 2020. Hasłem przewodnim Pawilonu będzie: „Polska. Kreatywność inspirowana naturą”. Polski Pawilon stanie się areną prezentacji informacji o Polsce. 

- Projekt uzyskał drugie życie i  drugi wiatr jeżeli chodzi o nabranie rozpędu. Obecnie jesteśmy mocno zaawansowani  jeżeli chodzi o budowę pawilonu - poinformował Adrian Malinowski - Komisarz Generalny Sekcji Polskiej EXPO 2020 Dubai.

Wciąż trwa kolejna edycja programu „Go to Brand – EPO 2020”, realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. „Go to Brand” jest jednym z najważniejszych elementów programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w EXPO 2020 w Dubaju. Wnioski można składać od 26 lutego do 29 marca br. Dzięki programowi przedsiębiorcy mogą uzyskać wsparcie finansowe na realizację działań promocyjnych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Kwota przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach konkursu wynosi 50 mln zł. 
 

Skomentuj artykuł:

N