PKP Intercity wprowadzi program lojalnościowy. Szuka dostawcy systemu

PKP Intercity przygotowuje postępowanie zakupowe na wybór dostawcy systemu obsługującego program lojalnościowy - poinformowało biuro prasowe kolejowego przewoźnika.

"Obecnie przygotowujemy postępowanie zakupowe na wybór dostawcy systemu obsługującego program lojalnościowy w PKP Intercity. O szczegółach działania programu będziemy informować po zakończeniu postępowania" - podało biuro prasowe.

Wcześniej spółka informowała, że tworzenie takiego programu lojalnościowego trwa około dwóch lat od podpisania umowy.

Założenia dla kolejowego programu lojalnościowego przewidują, aby był to system punktowy, w którym pasażerowie mogliby wymieniać gromadzone punkty na tańsze przejazdy, czyli upust przy zakupie biletu, bądź na nagrody rzeczowe.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej "PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji" do 2030 roku spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz stacje postojowe. 

Źródło

Skomentuj artykuł: