Operator programu lojalnościowego zatrudni w Polsce 250 specjalistów, żeby nadążyć za technologicznymi zmianami - informuje "Puls Biznesu".
Gazeta zauważa, że znaczenie technologii i analityki w biznesie szybko rośnie, a coraz istotniejszą rolę odgrywa w tym obszarze Polska.
"To u nas m.in. niemiecki Bayer otworzy centrum IT z 400-osobowym zespołem, a zatrudnienie 150 osób zarządzających projektami informatycznymi dla całej grupy zapowiedział francuski Danone. Do tego grona dołączy wywodzący się z Niemiec Payback, działający w 10 państwach operator multi- i monopartnerskiego (w zależności od kraju) programu lojalnościowego" - poinformowano.
"Puls Biznesu" podaje, że Payback zatrudnia w głównej siedzibie w Niemczech blisko 1000 osób, a u nas - działając poprzez spółkę zależną Loyalty Partner Polska — miał na koniec 2020 r. 120-osobową załogę. Do końca 2024 r. zatrudni 250 osób i stworzy technologiczny hub obsługujący wszystkie rynki. Pomysł narodził się w 2020 r., a jego realizacja ruszyła w 2021. Jeszcze w tym roku do Paybacku Polska dołączy prawie 100 osób.
"Wartość inwestycji to prawie 50 mln USD. Składa się na nią wiele elementów, w tym koszt rekrutacji pracowników i wynagrodzeń, szkoleń oraz zakupu sprzętu. Szukamy m.in. specjalistów z dziedziny IT, analityki i marketingu" - mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Paybacku Polska.