Wirtualny asystent głosowy PKP Intercity

PKP Intercity uruchomiło usługę wirtualnego asystenta głosowego, który pomoże podróżnym w wyszukiwaniu połączeń. Za jego pośrednictwem będzie także można sprawdzić ceny biletów - poinformował kolejowy przewoźnik.

Wirtualny asystent głosowy jest dostępny pod bezpłatnym numerem infolinii: 22 391 22 22.

Infolinia obsługiwana przez wirtualnego asystenta głosowego to kolejne wdrażane przez nas rozwiązanie, które ma ułatwić i usprawnić proces obsługi pasażera, który rozpoczyna się od planowania podróży i wyszukiwania odpowiedniego połączenia. Nowa usługa to dodatkowa możliwość uzyskania informacji o rozkładzie jazdy, która może być szczególnie interesująca dla osób z ograniczonymi możliwościami korzystania z wyszukiwarki internetowej

powiedział członek zarządu PKP Intercity Artur Resmer.

Jak informuje przewoźnik, bot Edek wyszukuje połączenie na podstawie określonych przez pasażerów podstawowych informacji: stacji docelowej, początkowej, daty oraz godziny odjazdu, jak również dodatkowych opcji połączeń, które interesują podróżnego, takich jak np. przejazd bezpośredni, możliwość przewozu roweru czy uwzględnienia miejsca dla osoby z niepełnosprawnością.

Bot jest w stanie odbierać setki połączeń naraz. Z informacji PKP Intercity wynika, że dzięki zastosowanemu modułowi uczenia maszynowego, bot Edek cały czas się szkoli i wzbogaca bazę zaimplementowanej wcześniej wiedzy wraz z kolejnymi rozmowami.

Wirtualny asystent głosowy będzie w przyszłości stopniowo wzbogacany o nowe funkcjonalności, aby kompleksowo pomagać klientom PKP Intercity w coraz większym zakresie tematów.

Źródło

Skomentuj artykuł:

N