Po 79 godzinach niedostępności ING przywróciło moduły Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile - poinformował w sobotę ING Bank Śląski.
"W sobotę o godz. 23.45 przywróciliśmy dostępność modułów Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile. Oznacza to, że system maklerski już działa i można się do niego logować"
Rzecznik prasowy ING Piotr Utrata poinformował w piątek PAP, że moduł Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile były całkowicie niedostępna od czwartku.
Jak przekazał bank, udało się usługi przywrócić po 79 godzinach niedostępności.
ING zastrzegło, że w trakcie weekendu "mogą jeszcze występować krótkie przerwy techniczne w związku z ewentualnymi dalszymi pracami nad systemem".
"Bardzo przepraszamy za awarię. Mamy pełną świadomość sytuacji w jakiej postawiliśmy naszych klientów. W związku z tym podjęliśmy decyzję, że do końca grudnia br. wszyscy klienci Biura Maklerskiego ING będą mogli zawierać transakcje bez prowizji maklerskiej, powołamy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji"
ING przekazało, że udostępni na stronie banku szczegółowy raport wyjaśniający powody awarii oraz opisujący przebieg prac naprawczych.
"Potrzebujemy na to kilku dni, aby dokładnie przeanalizować zaistniałą sytuację z zewnętrznym dostawcą systemu"